Post Reply 
How much memory may a HPPL program use on a G2?
09-13-2023, 07:39 PM (This post was last modified: 09-13-2023 07:41 PM by Tyann.)
Post: #56
RE: How much memory may a HPPL program use on a G2?
Il se trouve que mon programme de conversion a eu un raté lors de la première utilisation
et je viens de recharger la liste des a en 5 lettres 426 mots.
Il se trouve que j'ai également éliminé quelques mots qui me semblait suspects à l'époque où je programmais sur G1 qui avait une mémoire trop faible pour ce projet.
Je me suis aperçu aussi que le temps d'exécutions de ma fonction de recherche est plus rapide lorsque je l'appelle depuis l'écran de calcul, alors que dans l'application elle est appelée comme sous programme et renvoie la liste des solutions comme résultats et ensuite je teste si cette liste est vide ou pas avant l'affichage.
Bref quand j'aurai un peu de temps je vais refaire les recherches précédentes depuis l'écran de calcul.
pour exemple je viens de refaire la recherche a???? , qui me renvoie maintenant 426 mots (idem N5(1)) en 0.6 s.

It turns out that my conversion program failed on the first use
and I've just reloaded the list of a in 5 letters 426 words.
I've also eliminated a few words that seemed suspicious when I was programming on G1, which had too little memory for this project.
I've also noticed that the execution time of my search function is faster when I call it from the calculation screen, whereas in the application it's called as a sub-program and returns the list of solutions as results and then I test whether this list is empty or not before displaying it.
In short, when I have a bit of time I'm going to redo the previous searches from the calculation screen.
For example, I've just redone the search a???? which now returns 426 words (idem N5(1)) in 0.6 s.

Sorry for my english
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 


Messages In This Thread
RE: How much memory may a HPPL program use on a G2? - Tyann - 09-13-2023 07:39 PM



User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)